tisdag 28 juni 2011

Oj

Morgonvikt 56,6kg

Blev lite smått förvånad när jag kollade på vågen i morse, men känns skönt ändå! Betyder väl nästan att jag kan äta vad jag vill fast i små portioner utan att egentligen gå upp i vikt =)
Åt två små portioner med rabarberpaj igår med vit choklad på, samt hemmagjord glass(!) =grädde och ägg typ. Och en näve jordnötter. Gillar kontrollen då man inte känner behov alls av att hetsa eller äta mycket just bara för det är gott, det är nog viktigast!
Har aldrig hetssug längre, riktigt skönt.

Jag åker till kusten ikväll efter jobbet och stannar till fredag, så ingen mer uppdatering förens fredag kväll antagligen! Hinner inte tidsinställa inlägg heller.

Under tiden jag är där SKA jag gå ner till 55,x! ; ) Spännande...! 7hg på 4 dagar klarar jag!

3 kommentarer:

  1. såklart du klarar det, du är ju så duktig :) Vet hur det känns att intevara nöjd =/ jag längtar massor tills jag är nere på 55 kg! Fast nu är jag ju inte ens nere under 60. men skam den som ger sig :)

    SvaraRadera
  2. Du är grym! Klart du klarar det :) men uppdatera mera! Vill läsa haha

    SvaraRadera