söndag 26 juni 2011

Gäsp

Nu har jag nyktrat till och är pigg igen, mår illa av att tänka på mängder kalorier som har svept igenom min mage denna helgen... Tur att det bara är midsommar en gång om året!
Trots det så visade vågen:
57,2kg i morse, imorgon SKA 56an synas! Punkt.

Denna veckan kan bli svår med mat, åker till kusten med föräldrarna ons-fre, vilket betyder att vi äter, frukost, lunch och middag tillsammans...
Men jag bad mamma köpa smörgåsrån, så tar nog ett sådant till frukost och kvällis med mycket gurka på så lurar man deras ögon lite.

Jag är så jääävla pepp på Barcelona nästa vecka! Enda jobbiga är väl maten, men tur att jag är vegetarian och har en anledning till att äta bara sallad om vi går till en resturang där det inte finns så mycket alternativ ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar