fredag 1 juli 2011

Hemma!

Vilka underbara dagar jag har haft! Badat, solat, njutit.... ätit....
Jag vägde mig precis, 57,6 så har gått upp 1kg, dock så är det nog vattenvikt med tanke på att jag för någon timme sedan åt middag, och direkt efter det jordgubbar.. samt druckit massa cola light. Vi får se vad morgonvikten landar på :P

Men åh, annars har det gått OK med maten.. inte perfekt.. verkligen inte.. Frukosten under dessa dagar har bestått utav två smörgåsrån med gurka på. Middagen grillat... mycket plock och så, normala portioner. Kvällmaten har också varit grillat..

Mamma har påpekat mitt matintag ca 10ggr under dessa dagar, hon frågar om jag svälter mig själv, om jag spyr osv kändes inte bra alls, så var tvungen att äta mer än vad jag ville. Men känns ändå bra att bara ha ökat 1 kg.. som säkert inte sitter kvar så länge...

Imorgon blir det inte mycket intag, och på söndag blir det fasta, ska köpa två liter cola att leva på då, ska städa och tvätta hela dagen så det blir skönt. Och på måndag SKA jag väga 55,x och då åker jag till Barcelooona! Där kommer det bli bikinibilder om jag väger 55,x, så ska ni få se före och efter so far! ;D

3 kommentarer:

  1. Stark du är som inte moffat i dig all mat! Och jaaa, vi vill se före/efter-bilder!! :D

    SvaraRadera
  2. Jaaa, vi vill se bikinibilder :D

    SvaraRadera
  3. Gud vad kul med före och efter! :) Det där kilot är nog mest mat, imorgon kommer allt ha sjunkit ner. :)

    SvaraRadera