lördag 11 juni 2011

=)

Gårdagens morgonvikt var 60,8. Hann inte väga mig i morse men nu när jag kom hem så vägde jag 61,3. Så hoppas vågen visar 60,x imorn!

Dagens intag:
Frukost: 2 finnscrisp, liite phiadelphia, gurka - 60kcal
Lunch:
Middag: Knäckebröd med keso och gurka - 60kcal
Kvällis:

Totalt 120. Ska inte äta något mer idag så..

Var på student igår... Herregud vad mat! Men jag var duktig, tog bara grönsaker, ett ägg o så =) Var plockmat så det såg mer ut än vad det var. Samt jag åt en ganska stor chokladtårtabit också, ville unna mig det! Utan ångest=) Vi säger 1500kcal kanske?

Men men det är skitsamma eftersom vågen på eftermiddagen idag stog på 61,3 och igår morse 60,8. så det går jag förhoppningsvis ner tills i morgon!

Funderar på om jag ska vara hemma idag, eller gå ut. Jag får se. Nu läsa bloggar!

1 kommentar:

  1. Finncrisp, är det ungefär om knäckebröd? Hur smakar det? :o

    SvaraRadera