tisdag 7 juni 2011

Tjohej!

Min mage är full sen 2 dagar tillbaka, så irriteraaaande! morgonvikten var samma som gårdagens.

Dagens intag:
Frukost - knäcke med keso och gurka - 60kcal
Lunch - Jordgubbar och vattenmelon - 150kcal??
Middag -
Kvällis - Funlight

Jag vet inte alls hur mycket kalorier jordgubbarna och vattenmelonen innehöll? Åt kanske 10st jordgubbar och 7 vattenmelonsbitar?

Ut: Promenad i snabbt tempo 30 min.

Gjorde precis jobblunch tills i morgon, stekte upp 2 quornfileer som jag marinerade med vitlök samt icas lättkvarg med massa peppar, muums. 140kcal

2 kommentarer:

  1. Ibland vill kroppen bara vila, snart ska du se att du rasar i vikt! Själv går jag bara upp. Jag behöver mer stöd än någonsin. Fattar inte varför jag inte bara fokuserar på det som är bra! :( Men jag får bara fortsätta!

    SvaraRadera
  2. Ååååh keso! Och vattenmelon! Och jordgubbar! Jag måste verkligen handla ;D

    SvaraRadera