söndag 5 juni 2011

Söndag

Kom hem för ett tag sedan, helt slut! Och supertrött. Hände massa knasiga och pinsamma saker igår, synd att jag inte kan skriva det i bloggen.

Men iallafall. Dagens intag igår var bra om man bortser från alkoholen, nyponsoppa på morgonen, ett knäcke på eftermiddag.. Och drickan var väl: 4 öl, pepino, sprite, vodka, powerking, en xider.

Igår fick jag flera kommentarer (OJ, vad liten du har blivit!!) Kul att höra men känner mig verkligen iiiinte liten.

Vägde mig nyss! Trots tonvis med alkohol så visade vågen minus????
61,7!!! Wiiiee!

Idag är jag bakis vilket betyder att jag inte är hungrig alls, vilket är jävligt bra! Nu efter 62,9 veckan börjar de äääntligen komma igång igen, måste ha vart mensen.... Kunde ju ha gått ner mer denna helgen, men på helgerna är det helt ok att stå still i vikt eller minska litegrann ;D

1 kommentar:

  1. Ååh vad duktig!!! Jag tror att jag går upp och förlorar min motivation pga att jag inte är inne så mycket på bloggen mer :( Måste ta tillbaka min kontroll och göra mig av med massa kalorier!!! Fan, har gått upp skitmycke under helgen, jävla helger ..... Men nu fan ska jag kämpa igen och jag ska fan nå 60 om max 2 veckor!

    SvaraRadera