tisdag 14 juni 2011

Mat!

Mmm gjorde precis min nya favvolunch!
Stekt squash, massa färska champinjoner, tomat, oliver och ös på med grillkrydda och svartpeppar! Samt lättkvarg till det. Njuter fortfarande och är mätt och belåten! Namnam. Kalorisnålt, gott och mättande! ca 70kcal.

Gah jag har så tråkigt, blir uttråkad så fruktansvärt fort... Träffade nyss en kompis och får besök om någon timme, men nu då?... :P

Beställde massa kläder från Nelly precis, får se om det passar =) Är trots att fri frakt så går alltid att skicka tillbaka om det inte skulle sitta bra!

3 kommentarer:

  1. Vad lite du väger nu :D Det går fort! Vill också väga så lite och jag ska!

    SvaraRadera
  2. ja!! jag går inte på nån individ så, alla måste nog hitta sitt sätt att leva och sina rutiner och vad som är bra för en själv. för vi är ju olika och all mat kanske inte passar alla. det där är ju genetik och förutsättningar. jag äter inte sötsaker något som alltid kommenteras, men jag vet att jag inte mår bra av det. vissa ser det som sjukt beéende medans jag villl hävda att det är mitt sett jag har valt och leva. så om du har hittat din balans och har den där kontrollen som du vill ha så är det skitbra! bara du vet konsekvenserna av ditt handlade och du vill ha det på det sättet! :)

    SvaraRadera
  3. Muuumms, låter gott! :D

    SvaraRadera