söndag 5 juni 2011

Seg

Känner att bloggen börjar tyna bort lite, så får det inte bli! Älskar min blogg, den är det mest motiverade jag har med min viktnedgång nu ! Jag har faktikst inte ens tänkt en tanke på godis eller chips denna helgen! Vilket är skitbra! Men jag tog dock en näve chips och två godisar på festen i fredag, och jag lyckades skapa kontroll och inte ta mer! Känns asbra=)

Nästa söndags mål är att spräcka 60-strecket, 59,x. (-1,8kg minst) Vi får se nu efter mensen om det fortfarande är lika lätt att gå ner! Spännande :D Älskar verkligen när vågen visar minus, underbar känsla heeelt klart!

7 kommentarer:

  1. Duktig du är! :D

    SvaraRadera
  2. Det går bra att skicka via kommentar :) Jag försöker bara få de flesta att skicka till mailen!

    SvaraRadera
  3. Vad vill du att jag kallar dig? :)

    SvaraRadera
  4. Haha jag är nog för trött nu, fixar det imorgon ;)

    SvaraRadera
  5. Jag vet men jag jobbar varje dag, det är svårt då men ska försöka!

    SvaraRadera
  6. Nepp, där jag bor börjar på T :P Men visst suger de att bo i en håla ibland!! ;)

    SvaraRadera
  7. Jag älskar också min blogg, den ger motivation för man ska fasen visa läsarna att man kan :D
    Kul att slippa 6an och se en 5a i stället! Jag längtar tills jag får en 6a istället för 7a, och det är snart :D (väger nu 71,2 kg) :D

    SvaraRadera