tisdag 21 juni 2011

Hmmm

Jag är lite smådepp idag, kom precis hem efter en tuff arbetsdag samt körskolan.

Min chef är väldigt frispråkig av sig och inte alltid så snäll, skyller ofta på oss, klagar, klankar ner osv. Idag när jag hade på mig en tajt tröja sa hon : Oj har du gått ner i vikt? - Ahh lite svarade jag.
Vet ni vad hon sa då?
Tur det, innan var du stor och rund och hade stor mage, nu passar du mycket bättre att jobba i butiken.
Jävlar vad det slog till i mig, har tidigare varit mobbad över min vikt och utseende i måånga år under tidiga skolår (att vara småmullig och alltid säga vad man tycker och tänker och ha en personlig stil i den åldern är inte uppskattat)
Så vikten för mig har alltid varit känslig. Likadant med min moster, hon sa för bara en vecka sen att jag var överviktig och fet förut. (Har aldrig haft mer än storlek 40 i kläder..)

De ska bara veta... Är så hämndlysten nu , vill gå ner massa kilon nu, visa dom att jag inte alls är ett fetto.
Idioter.
Jag känner mig tjock, det gör jag fortfarande, och det är jag.
Gah, mänskligheten sucks.

3 kommentarer:

  1. MEN WTF! Man säger inte så till nån! Jag hade säkert börjat storgråta på tre röda! Och du är inget fetto! Du har ju gått ner massor! Så jävla duktig!

    SvaraRadera
  2. Fy alltså! Dom kan ta sig i rumpan! Min sjuksköterska sa en gång till mig när jag vägde 64 (till 169 cm) att jag behövde gå ner 2 kg för att jag var överviktig :/ Det gjorde verkligen ont att höra men ja! Vi ska visa dom. Usch vilken dålig stil!

    SvaraRadera
  3. Jag blir galen på folk som anser det är helt okeey att säga till en människa; "ha du gått ner i vikt?" men att säga till ett fetto att det har gått upp ner i vikt är FÖRBJUDET. Om vi nu tänker såhär; att du var smal, och sedan gått upp i vikt och haft en tight tröja på dig. Vad hade din chef sagt då? Inte fan hade han sagt att du har fått stor mage >< BAJS på dem.

    SvaraRadera