måndag 13 juni 2011

God dag!

God dag sunshines! Idag är jag sprudlande glad! Asgötttt! Det är härligt när man vaknar med ett leende utan någon speciell anledning alls. Finns ingen mening med att deppa, livet blir vad man gör det till!
Det är midsommar nästa helg. Awesome! Blir Varberg för min del som vanligt. Känner att bloggen handlar mer än bara mat och vikt, är det tråkigt?

Jag MÅSTE köpa bikini snart med.. Både inför Barcelona och soliga dagar vid kusten under semestern. Har någon tips på vart det finns snygga bikinis? Vill ha i Bh modell just för att mina tuttar inte passar i trekantsbikini.

dagens intag so far:
Frukost - -Knäcke med minikeso och gurka 60kcal
Lunch - redbull sugarfree 10kcal
Middag -
Kvällis -

Kan inte påstå att jag är speciellt hungrig.. Känns lite smått onödigt att äta då.. Får se om jag blir hungrig sen, om inte så är detta dagens intag iaf, håller er uppdaterade.. lol.

2 kommentarer:

  1. Fan vad härligt att du är på så bra humör!! :D Och vad duktig du har varit idag med maten! Inspiration ffs!

    SvaraRadera
  2. Åååh vill också gå ner till 5:an!!! Tack för att du peppar mig!!:D Jag ska stå ut och äta mindre!!

    SvaraRadera