fredag 17 juni 2011

Utmaning.

Morgonvikt: 57,8kg
Jag ska hem till mina föräldrar i helgen, och ni som läser min blogg vet att de ALLTID har tonvis med marabou hemma, bjuder på pizza varje fredag osv....
Mamma ringde innan och frågade om vi skulle äta pizza eller falafelrulle, jag svarade att jag inte ville ha utan vill ha grillspett istället! Så ingen skitmat för mig inte, speciellt inte nu när jag är såå nära min första målvikt! Men sugen är jag, som fan.
Så ikväll blir det grillspett med sallad och kanske lite potatissallad, gott!
Imorgon ska jag äta ägg till frukost! Var jättelängesedan.
Gahh farar för deras godisskål redan..... haha :P Men nej, ingen hets för mig inte!....

5 kommentarer:

  1. Jag ska kämpa! Men ingen risk att jag hetsar mer nu. Har nått botten! Finns ingenting som gör mig mer glad än att gå ner i vikt så varför ska jag förstöra det haha? Du klarar att hålla dig borta från godiset!! Du har ju klarat det hittils.

    SvaraRadera
  2. jag har också de svårt hemma hos föräldrarna men de går om man verkligen vill! lycka till! och snygg bild, om de är du blir jag riktigt avis!!

    SvaraRadera
  3. Du väger ju lite nu ju :D 57, 8 :D Det har gått fort från 60 till 57,8 nu :) Keep up the great work! Och jag önskar dig alla lycka med föräldrarna! Det är bara att stå på dig! Cykla en sväng innan och träna lite så känns det bättre om man skulle äta liiite för mycket :)

    SvaraRadera
  4. Haha jo det är sant :) Ta någon bit kanske men hetsa inte vad du än gör! Det är värst!

    SvaraRadera
  5. Åhja, vi ska lyckas!! Fast det verkar gå bättre för dig hahah! Jag går bara upp i vikt?!?!! Fast tror att det är den tiden på månaden, du vet, så jag samlar på mig massa vätska :(! Men du är fan duktig! Asbra jobbat!! :)

    SvaraRadera