lördag 11 juni 2011

Hemmakväll

Kvällsvikt: 60,7kg(!!) :D
Jag stannade hemma och lämnade vinflaskan i kylen. Var det bästa valet jag har gjort för ikväll! Åh vad skönt! Har alltid saker för mig och aldrig tid för mig själv längre, så det känns skitbra + jag sparar på kalorierna ;) haha.
Kom precis ut från duschen, har smörjt in mig och målar nu naglarna mörkt midnatssblå, fint!

Jag granskade mig i spegeln i minst 10 min efter duschen. Höftbenen sticker ut, likaså revbenen lite smått, när jag böjer mig framåt syns ryggraden rejält och min nyckelben är tydliga.. Gillart! Men bukmagen samt ljumsk?fettet (övre låren) är fortfarande för mycket fett på.
Håret lyser rött och börjar äntligen växa, mina finska kindben är tydliga och likaså käkbenen.
Man är den enda som kan förändra sin kropp, ingen annan kan, styrkan och viljan behövs mer än någonsin! Och den finns här! Och fan vad bra det känns!!
Hetsandet är det slut med, jag kan kontrollera både maten och sötsuget, och om jag äter onyttigt kan jag nu behärska mängden och säga stopp istället för att hetsa i mig 3kg som jag gjorde förut!
Vet ni, ju längre tiden går desto lättare blir det! Så stå ut som bara den, för det lönar sig, tro mig!! Jag om någon vet! Alla kan!

Tänkte precis att denna veckan har jag fått grymt mycket extraträning för armarna, fick in över 20 kartonger med varor som skulle upp och in på lagret så har verkligen blivit skön vardagsträning, samt jag gör dubbelt så många sit ups varje dag vilket också börjar synas lite smått ;)

Om 8hg så synd 5an.... Oj det var mååååånga år sedan sist!

Ska skriva mina nya mått och jämföra med de förra jag skrev för ett tag sedan, så fort mina naglar har torkat.

Nu blev det mycket text som säkert ingen kommer att läsa, men ändå! Haha.


2 kommentarer:

  1. Låter som en riktig myskväll! Och vad duktig du är!!
    Och visste inte att du var finsk! Är också det, dock född i sverige men pratar finska hemma och har gått i en finsk grundskola. Kul ju haha! :D

    - Åh, jäklars! Det måste ha blivit starkt hahah! Ska nog prova det imorgon! :D

    SvaraRadera
  2. - Åh, kul juuu! :D Och finncrispen låter ju jätte bra! Fan vad gott med keso, tomat & svartpeppar!!
    Jaaa, bra att du skaffar ett konto! Kommer bli super! :D

    SvaraRadera