torsdag 2 juni 2011

Mens

Antigen så är det helt seriöst fel på min våg, eller så står jag helt stilla i vikt pga mens. Vågen visar fortfarande 62,9.
Hela veckan har jag promenat mycket mer än vanligt, haft väldigt lågt kaloriintag osv, brukar gå ner varje dag men nu har det vart stopp. Jag har mens också, kan det bero på det? Att kroppen samlar på sig vätska? Fan vad irriterad man blir! Nu får skiten försvinna så jag kan fortsätta min viktnedgång.
(obs äcklig info) gjorde nr 2, 4ggr idag pga det där örtteet, men vågen visade fortfarande samma efteråt? Fattar ingeeenting.
yeah yeah, skitsamma, inget jag kan göra något åt just nu ändå om det är pga mensen :P

Dagens intag har knappt varit något. Kan knappt äta när jag har mens för magen är så svullen och gör ont.

Dagens intag:
Frukost: En kopp kaffe med lite mjölk 20kcal
Lunch: En Cashewnöt 9kcal
Middag - Cola zero
Kvällis:?
Blir nog ingen kvällis! Nu ska jag göra magträningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar