onsdag 22 juni 2011

Haha

Jag har verkligen INGET att ta mig på längre, mina jeans jag hade får jag in två armar i, mina leggings hänger, likaså tröjorna... Även jeansshortsen jag köpte förra sommaren, så nu består min gaderob av Jeanskjolar och shorts jag hade under min smalperiod, allså kläder för 5 år sedan ;) Så jag har 5 år gamla kläder jag använder! Tur att de är snygga som fan :P Har dock köpt lite linnen och så, men inga underdelar so far.
Mina bröst har krympt. Har Akupa nu (innan fyllig B) och benen mellan brösten börjar se ut som ett dragspel... Men något positivt är att mina "vingar" på ryggen är helt borta, ryggen är fast and no love handles anymore! Börjar gilla min kropp mer och mer, dock är magen och låren fortfarande mina fiender.

Gjorde precis en god lunch tills imorn för jobbet: quornfärsgryta med tomatsås(endast 25kcal per dl), svamp och squash. -80kcal Gott gott, längtar!

Just det, ett jättebra tips till mellanmål om man ska gå på stan länge osv(som jag gjorde idag och inte hann äta middag före jobbet) är att ta 2riskakor (28kcal i varje) med phiadelphia på, de blir godare ju längre de ligger i väskan! Sega och smaskiga ;D

2 kommentarer:

  1. jag gillar inte när han rör min mage, annars är det okej. Det var därför jag tyckte att den bilden var passande, för det var en snygg mage på bilden =P

    SvaraRadera
  2. Åhgud. Vill också ha sånna problem med kläderna haha. Jäklar vad inspirerad jag blir! Bra jobbat!

    SvaraRadera