onsdag 15 juni 2011

God kväll

Vilken dag, var längesen jag gick så jäävla mkt :O Gått från klockan 12 i morse tills nu kl 6! Satt ner en gång. Men skönt! Jag vet inte vad jag ska äta, är inte alls hungrig men kaloriintaget är väldigt lågt idag.. Men men får se om jag äter något, känns onödigt för jag är inte hungrig som sagt..

Idag övervägde jag om jag skulle käka en falafelrulle till middag eller inte, men var inte speciellt hungrig eller sugen trots att den bara kostar 35 spänn, men jag avstog! Blev dricka istället.

Frukost - Knäcke med gurka och tomat samt lite keso - 60 kcal
Lunch  - Redbull 10kcal
Middag - Pepsi max 2 kcal
Kvällis -

2 kommentarer:

  1. Haha, ja. Det är jätte gott! Och mättande också! :D Jaa, ibland har man riktigt kassa dagar. Men äh, det går ju över! :D

    SvaraRadera
  2. Duktig du var idag :D Massa motion och lite käk :) Det kommer visa sig på vågen :)

    SvaraRadera