lördag 18 juni 2011

Helg

Fail, haha nädå men maten gick bra igår, jag gjorde en dipp på lättkvarg och köpte en liten 150g påse chips "ungsbakad" som innehåller minst kalorier av alla chips. Åt inte ens halva påsen :) Samt så åt jag 100g choklad. Oops! Men jag bryr mig faktikst inte, vägde mig nu när jag kom hem från jobbet med alla kläder på samt ej gjort varken ett lr två på hela dagen och vägde 58,9. Så 1kg uppgång med kläder, smycken samt mat i magen. Det försvinner inom 2 dagar garanterat =)
Kände faktiskt att jag ville unna mig det! Och det gick ju bra, medans föräldrarna åt pizza gjorde jag grönsaksspett och inte ens provsmakade pizzan! Men Godiset ville jag ha.

Här är chipsen iaf: 390kcal per 100g, och påsen innehåller 150g. Inte för att man ska äta sådant, men ändå ;)
Endast 390kcal/100g! Vanliga chips innehåller 550kcal/100g

3 kommentarer:

  1. Duktigt ändå!! jag hade nog hetsat och ätit hela påsen haha.

    SvaraRadera
  2. Jag hade hoppats på att dom gav mig motivation men jag har ätit mycket redan idag :( Ska försöka att inte äta mer dock!

    SvaraRadera
  3. Duktigt! Kul att du är så positiv också!! :D

    Ja, det försvinner ju rätt snabbt sen, men ändå! Man hinner få panik! ^^

    SvaraRadera