torsdag 7 april 2011

Thinspo



Typ nästintill perfekt överkropp!


Magen kurrar lite, inte så konstigt med dagens intag, ett mål. Det positiva är att jag inte är hetssugen, jag har börjat gilla dessa hungerkänslor, och känslan att man kan kontrollera sina beslut, vilket känns fruktansvärt skönt! Varje dag som går så är man närmare målet.. Underbart! Kommer dock ha en liten ätardag i veckan (fredagar) Så slipper man sukta efter sötsaker på vardagar =)
Jag kommer snart börja skriva min vikt i bloggen (så fort jag får siffran 6 på vågen)

När man ser dessa bilder vill jag dock inte äta alls. <3 Underbara thinspo!

1 kommentar:

  1. .Tack! Ja jag var jättenöjd verkligen, valde en ganska liten storlek och det ena var större än det andra för att göra de mer symmetriska (var lite olika innan, som på de flesta). Jag tycker absolut att du ska göra det om du känner för det men kolla upp innan olika kliniker. Jag gjorde det på Artclinic i Göteborg. Besök plastikkirurgiforum.se

    SvaraRadera