torsdag 21 april 2011

6an

Jag ÄLSKAR 6an på vågen!
Jäklar vilken hektisk dag jag har haft, jobbat från 9. Kom precis hem, vart iväg i 12 timmar. Mycket gående idag också! Åkte till ett shoppingcenter efter jobbet där vi sprant runt som galningar, samt jag gick en lång och snabb promenad hem! Kan tänka mig att under dagen har jag förbränt minst 400kcal, MINST. :D
Matintaget har också vart bra! Precis som jag skrev igår =)

136 kcal, en hel burk lätt kvarg under hela dagen. Halva på morgonen och halva på eftermiddagen.

MEN............ Mamma hade lämnat ett påskägg till mig... fyllt med choklad, malacos fiskar osv... Jag vräkte i mig halva men min mage stötte bort det så jag spydde, utan egen framkallning, så förhoppningsvis försvann hälften av intaget iaf...

Vågar inte tänka på vad totala kcal är idag? Kanske 0 med träningen? Vet inte om allt kom upp ju. Men ändå! Så jävla stolt är jag. För nu ligger mitt påskägg där med massa godis och jag vill inte ens ta en liten bit. Känner att kontrollen är på väg för att stanna! =)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar