fredag 29 april 2011

67,7

Morgonvikt 67,7kg. -0,7 sen gårdagen. -2kg sen i söndags!

Jag är lite orolig inför helgen, åker iväg till västkusten, där kommer det såklart att väntas massor tav mat, min släkt är galen i mat, och extremt duktiga på att laga, så vi får se hur det går. Men man har anledning till att gå mycket där! Andas in havsluften och gå låååånga promenixer.

Idag är det grillkalas som väntar... kalas = tårta samt godsaker..... Ska försöka hålla mig borta från sådant så gott det går!

Ses på söndag kväll! <3 wish me luck!

3 kommentarer:

  1. Svar: Ja, som tur är har jag klarat mig ifrån hets ett bra tag nu, men just därför känns det som den kommer dyka upp när som helst...
    Att äta flera små måltider brukar jag försöka göra och det funkar super! Fast det jag märker är allra viktigast är att dricka vatten, så himla många gånger jag tagit fel på sötsug och törst. Försöker att alltid ha med mig en vattenflaska nu för tiden :)

    SvaraRadera
  2. åh vad roligt att jag inte är ensam om den sidan! jag tycker den funkar super och även jag använder mig av den dagligen :)

    SvaraRadera
  3. Du har nog anorexia, har haft det själv. Jag kände precis som du för ett tag sedan, ville bara gå ner i vikt, jag struntade totalt i allt annat. Ville bara vara smalast. Efter ett tag hamnade jag på sjukhus med jättelåg puls, där jag nästan dog... Även om min vikt inte var så jättelåg så var jag jättesvag. Nu har jag blivit frisk och mår bättre än någonsin. Man kan faktiskt vara smal och fin utan att svälta sig. Det fungerar lika bra att äta varierat och hälsosamt och träna :)

    SvaraRadera