tisdag 26 april 2011

Helt ok

69,4 visade vågen... bättre än 70 som jag trodde det skulle bli efter helgens frosseri, men ändååååå orka öka i vikt så fort det är helg. Men jag får tänka såhär, har iaf gått ner 6 kg sen förra månaden, så neråt går det iaf!

Nu efter frukost ska jag äta äppelcidervinäger och se om det påverkar något, ska öga förbränningen samt ta bort hungerkänslorna. Inte för jag tror det kommer att funka, vi får se!

Ska gå powerwalk både till och från jobbet! Nu jäklar ska vi vara hurtiga!
Synd att det är sol varje jävla dag då just jag ska jobba. Jag vill sola och bli brun!
Dagens intag ska se ut såhär :

Frukost: 4 finncrisp med vitlöksgrejj samt lite avokado - 200kcal
Lunch:
Middag: Nyponsoppa 2dl - 30kcal
Kvällsmat:

1 kommentar:

  1. Hmm har hört att äppelcidervinäger bara är en myt men säg till om det funkar :D Tepaketet är iallafall ljusgrönt med en tjej i svartkontur på. Ett par blommor tror jag finns på också. Lycka till med vikt nedgången så får vi fortsätta följa varandra om 1 vecka igen för jag åker nämligen iväg imorgon och kommer inte att uppdatera min blogg på en vecka då. Men skriver ett sista inlägg :)

    SvaraRadera