onsdag 20 april 2011

Ledig

Fasen vad jag blir rastlös fort!!
Precis varit ute på en powerwalk/joggingrunda på 50 min, var riktigt skönt! Men måste köpa riktiga träningskläder,det är jobbigt att jogga i mjukisbrallor och en oversize hood haha :P
-300kcal på den promenaden, så idag ligger jag minus 180 kcal än så länge! Herregud vad skönt! Såhär ska jag fortsätta varje dag nu, att alltid ligga på minus, men vi får se hur det går med det! haha :P Max 100+ ska jag ligga på iaf.. :) Och nu när det är fint väder med brukar jag skippa bussen och gå ner till stan och det tar ca 20min i rask takt.

Morgondagen ska se ut såhär tänkte jag:

Frukost- Ica lätt Kvarg med funlight i 125g - 68kcal
Lunch-
Middag- Ica lätt Kvarg med funlight i 125g - 68kcal
Kvällsmat-

Eftersom jag ska till körskolan direkt efter jobbet så tar jag med mig burken till jobbet och äter direkt efter, perfekt! Totalt: 136kcal
Promenad till och från stan totalt 40min ca 220kcal
Totalt -84kcal


 

1 kommentar:

  1. Jag har ju gått upp 0,4 kg sen igår men min mage är helt konstig så har inte kunnat gå på toa, måste bero på det kanske. Ska träna massa idag iallafall :D Hoppas jag bränner upp mot 600 kcal :)

    SvaraRadera