onsdag 20 april 2011

Onsdag


Åt precis frukost Finncrisp med kumminsmak 4 st, lite keso mini på samt stekta kantareller på 120kcal.
Ska springa ut på en joggingtur sedan! Förbränna fetttttt, det behövs!
Middagen idag kommer bestå av wook samt hericort verts vilket kommer gå på mellan 25-50kcal beroende på hur hungrig jag är.
Så planeringen idag är so far bra! Tycker det är lättare att planera, för då ställer man in hjärnan på vad man ska äta, så slipper man fundera när man väl är hungrig.
För att stilla sötsugen så dricker jag fun light jordgubb! Muuums !

2 kommentarer:

  1. Jag är bara 169 så jag är mycket tjockare :/ Men det ska fan ändras! Blev taggad av vågen i morse!! Och jag ska dra och köpa fun light idag för att se om det funkar :)

    SvaraRadera
  2. finncrisp blev det till frukost för mig med! :)

    SvaraRadera