måndag 11 april 2011

Klädångest

Ska ut i helgen, haft en rehab på 2 helger nu men på lördag blir det utgång, som alltid så har jag klädångest och inget sitter snyggt på, absolut inget! Kläderna i min gaderob är inte gjorda för tjockisar som mig. Inga kläder är gjorda för tjockisar som mig. Jag testade iaf ett par gamla jeans som fettet vällde över förra månaden, de var förstora nu, något positivt. Min gaderob är överfull och ändå har jag inget alls jag vill ha på mig... SUCK.
Det värsta är att det kommer en kille dit som jag inte träffat sen förra månaden då vi var på samma fest, vi är alltid lite småflörtiga mot varandra, vill att han ska tycka att jag är grymt jävla snygg nu! Vilket han inte kommer... Inte förens jag gått ner mer..

Sitter och spanar bilder till min kommande halv sleeve, ska kirra tattoo i Augusti tänkte jag. Om jag nått min målvikt vill säga. 50-55kg, den kommer bli så jääävla fin! Old school style. Jag älskar tatueringar, är så grymt jävla snyggt! Har redan en som jag äälskar, en riktigt geeky tatuering!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar