söndag 24 april 2011

Im back!

Min dator hade gått sönder, min batterisladd börjare ryka och explodera? EH. Men fasen vad jobbigt att inte ha bloggat, det har ju blivit som en vana, att se över sina kaloriintagosv..


Helgen har varit sådär, har heeelt hållit mig borta godis förutom i torsdags! Inte vart sugen alls, vilket är väldigt ovanligt för att vara mig haha :P

Fredagen var det fest, vin, vodka, redbull, drinkar... Matintaget var bra, enbart kvarg. Allt som allt 1000kcal?
Gick snabb powerwalk på två timmar med -800kcal.

Lördagen var det grillparty deluxe, gjorde hemmagjord permesan potatissallad som var himelsk god! + massaa alkohol säger 1500 kcal under den dagen samt 2 timmars powerwalk -800kcal

Söndag, idag har vart ok. frukost finncrisp kummin med avokado - 200 kcal samt grillat på eftermiddagen/kvällen soja chorizo korv med bröd... 500kcal mn tog en låång promenix hem på 2,5 timmar -900kcal.

Jag vågar inte väga mig efter helgen matattacker,väntar tills på tisdag morgon så allt hinner åka ut... Men jag är glad att jag har gått så jävla mycket!

Nu jäklar blir det sträng vecka igen! :D

1 kommentar:

  1. hahaha känner igen mig så mycket när jag läser din blogg :) Jo! tet. Det beror på vart du bor? Jag köpte det i Göteborg i en asiatisk affär. det är typ 100 påsar för 50 kr. Hur billigt som helst :O Och allt du äter åker ut igen :)

    SvaraRadera