tisdag 5 april 2011

Jag



Detta är jag.... För 4-5 år sedan, när jag slutade 1an på gymnasiet. Detta var min smalaste period då jag vägde 55-58 minns inte exakt, jag minns hur jag alltid såg mig som fet, och när kuratorn sa att jag borde äta mer blev jag så chockad. Jag var jättefet när jag var 14, gick ner 10kg på 2 månader och såg mig därför fortfarande som fet antagligen. Men vad gick snett? Varför förstörde jag min smala fina kropp som jag lyckades gå ner till? Det är denna vikt jag kämpar till nu, hellst några kilon till vill jag tappa. 20kg kvar! I can do this! Bara jag kan styra över hur jag ser ut.. Ingen mer putt läpp, nu jävlar kör vi!!
Att kolla på gamla bilder ger mig alltid inspiration, för jag vet hur jag kan se ut, jag vet vad jag har att sikta mot och jag vet att jag kan! Denna gången ska inget sabba det. Inget.

1 kommentar:

  1. mian föräldrar är väldigt insatta i min situation och gör allt för att hjälpa mig. vi köper helt enkelt inte hem triggers. under vissa perioder har mina stackars föräldrar låst köket, handlat bröd på natten (bensinmack)för att ha till frukost, kört och lämnat min specialmat till mig och låtit mig slösa hur mycket pengar som helst på "godkänd" mat utan att säga något. (varje vecka hanldar vi mat för ca 1400, 600 av de kr går till mat som BARA jag äter, icke inräknat hets eller sånt som de också smakar av, de resterande 800 delar 3 personer på, dåligt samvete javisst)

    SvaraRadera