fredag 8 april 2011

Sol!

Fan vad härligt det är uuute!  :D

Anyways, denna veckan har det gått ok med vikten.. Jag vägde massa vattenvikt efter helgen som var och vägde på måndag 75,8. Jag dog lite när jag såg det, med tanke på när jag startade bloggen vägde jag 72,8 lr nå sånt.
En helg med massa alkohol och snabbmat förstör verkligen processen! Spec om man svullar mycket och stora mängder...
Men iaf nu väger jag 70,4 så har ju tappat 5 kg denna vecka, känns ju helt fantastiskt! Hoppas man får se en sexa på måndag! ! !

Nu blir det ännu mer pepp o pepp o pepp!!!!! Fast det känns som om jag är jättesvullen, känns inte alls som man har gått ner i vikt längre.. Kommer säkert sen! Lång väg kvar! Ska börja promenera/jogga i intervaller på måndag med och ligga -100kcal per dag tänkte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar