torsdag 21 april 2011

Smal.

När jag blir smal ska jag köpa

-Slitna jeansshorts med hög midja
-Ljusa jeansshorts
-Svarta tajta jeans med hög midja
-Svarta tajta jeans med normal midja
-Korta tajta klänningsfodral
-Ännu fler jeans.

Jag längtar, jag älskar kläder, det är så jävla kul! Jag älskar tajt, men vill inte använda det just nu för min mage väller över. Jag tycker jeans är SKITSNYGGT men vägrar använda det nu, min rumpa ser för stor ut och låren för feta.

Eftersom jag knappt spenderar pengar på kläder längre för jag inte trivs i något så har jag en del pengar på sparkontot som jag ska shoppa upp sedan! sisådär 15.000 spänn!

Köpte faktiskt en tröja idag, en skitsnygg på Carlings! Oversize lite längre som är skitfin till svarta shorts ovanförstrumpisar samt doc martens.

Drömmer vidare om en smal mig som kan ha på sig vad som utan att tänka på hur fult det sitter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar