måndag 4 april 2011

Måndag

Sitter och äter frukost nu nyponsoppa och vitaminbrus - 60kcal
En kompis kommer hit snart så ska vi gå runt parken och mata fåglarna med gammalt bröd jag har i frysen, jag äter aldrig bröd så lika bra att ge fåglarna det ^__^

Helgen har vart katastrof,precis som jag misstänkte.. Var hos mina föräldrar och de bjöd på pizza, godis, chips dip... Har nog tryckt i mig 3000kcal under fredagen och lördagen... 1500 per dag, ändå "normalt intag för en normal person" Så hoppas inte att det förstör min nedgång nu när jag håller mig till 300kcal per dag..

Idag ska jag hämta min våg på posten som har kommit! Som jag har längtat! :D Senast jag kollade min vikt så vägde jag 72,8 så jag hoppas att siffran har sjunkit eller stannat kvar med tanke på helgens intag.

Middagen idag kommer bestå av wookade grönsaker, ska köra det hela veckan så vi får se hur det kommer påverka! Mina frukostmåltider håller på att ta slut så måste handla snart med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar