torsdag 14 april 2011

Härlig dag!

Min magsjuka är över, jag kunde äta riktig mat idag. jag ville unna mig lite extra så tog en toast med mozarella, tomat och pesto i en salldsbar vi har här i denna staden, fyfan vad gott det var! men kalorierna var inte lika bra, men så istället för bussen hem blev det en powerwalk i solskenet genom parken! Mys.

Frukost - nyponsoppa 30kcal
lunch- toast med mozarella, tomat och pesto säkert 350kcal
middag -
kvällsmat -
Totalt: 380kcal

Ut: powewalk 30 min samt en lååång dag på stan -220kcal
Totalt: 160kcal

Får lite smått ångest över den där toasten, vill verkligen inte att vågen ska visa plus imorn. Men men..

2 kommentarer:

  1. Sv: Ja det är skitjobbigt! Har frossat massa idag men ska ge det en ny chans imorgon! Fan va duktigt! Ändå 6 kg :D

    Jag ska försöka att äta fler gånger men då blir det juh bara mer kalorier, så vad äter du som gör att du inte äter för många kcal?

    SvaraRadera
  2. Sv: Hmm ja det var ju ganska mycket att välja mellan :D Ska köpa wok redan imorgon! Nypon också, det blir jag mätt av :) Tackar för tipsen. Men vad är kvarg?

    Numera när jag dricker så blir jag full på 2 glas vitt vin för att jag inte äter om dagarna och jag äter ingenting till. Är juh bara 67 kcal/1 dl så inte så farligt :)

    SvaraRadera