tisdag 19 april 2011

Städkväll

Ska strax börja städa lägenheten, den ser ut som fan! Inte okej för jag mår skitdåligt när det är stökigt.

Frukost -
Lunch-
Middag-Välkryddade quornbitar med lite för mycket taziki till 200kcal
Kvällsmat-

UT: Två snabba promenader på 30 min vardera totalt 1 timma - 150kcal

Totalt 50kcal

Känns helt okej, men kunde minskat på tazikin.

Jag köpte konserverade kantareller på burk förut, innehåller knappt några kcal alls! Så imorgon blir det en god svamprätt med quorn och taziki.. mums! Eller om jag steker dom och lägger på finncrisp.. Bara jag håller mig borta från de värsta tillbehören som pasta, potatis, ris, gräddsåser, ost, bröd osv så ligger en lunch på MAX 200kcal med tanke på att jag är vegetarian med, och quorn är ganska kalorisnålt .

1 kommentar:

  1. Låter som du haft en bra dag, gämfört med mig... sitter här och försöker hålla mig borta från all mat. Måste nog sova om jag ska lyckas :( Har redan givit upp för chokladen...

    SvaraRadera