tisdag 19 april 2011

Fan

Jävla skitfan. Gårdagen började med pommesfrittes med massor av ketchup. Dagen fortsatte med mat..
Jag träffade en kompis i stan och vi skulle sätta oss i parken och njuta av solen, och hon kom på den brillianta ideén om att äta ost på kex samt vin och marmelad.
Hon vet hur svag jag är för ost så kunde inte tacka nej,hon vet ju inget om att jag hellst av allt vill undvika mat.
Vi gick till ica och köpte den godaste chevré osten, drack rumänskt vin samt åt finncrisp med hemmagjord marmalad och chevreost.. Jag dog lite smått,herregud vad gott!
Men idag är det inte lika gott i magen, har sån ångest! Men nu jävlar ska jag inte faila mer , någonsin. Nu kör jag stenhårt igen efter dessa hemska dagar!
Ska inte väga mig förens på fredag heller, vill inte bli besviken. dumma dumma dumma mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar