fredag 19 augusti 2011

Veckans svåraste utmaning

Idag är det fredag. Ikväll ska jag sova hos mina föräldrar för att jag jobbar imorgon och de bor 5 min från jobbet..... Och ni vet ju vad en fredagskväll hos mina föräldrar betyder.
De ställer fram chips, dip och choklad i mängder. Herregud.

Idag ska jag verkligen inte ens smaka på något, då är det kört, får klunka massa cola light för att stilla suget.

Är det inte konstigt att man undviker sociala sammanhang pga att man inte ska falla dit med maten? Det gör jag, ofta. Crazy egentligen om man tänker efter.

Lycka till i helgen alla <3


5 kommentarer:

  1. Det är precis samma hos mina föräldrar! Hela världens onyttigheter åker fram på bordet och det är såå svårt att stå emot!
    Men jag tror du klarar det! :)

    SvaraRadera
  2. Men det är ju skönt att du börjar bli nöjd :) Jag har också fettet mellan mina övre lår som jag stör mig på.. Få se om jag blir av med det eller inte och på magen så har jag också fast mest lovehandles faktiskt som jag stör mig på.

    Jag har gått ner från 67 till ja, det är min vägdag idag, men jag har inte hunnit väga mig ännu, vovven sover på vågen =P men förra veckan vägde jag 62. och ja, jag ser faktiskt större skillnad än vad jag trodde att jag skulle göra! men gå in på min blogg senare så ska jag nog ta och lägga upp hur många cm jag har gått ner :)

    Jag märker också att jeans som jag inte ens fick upp över låren förut kan jag inte bara knäppa igen nu utan dom sitter bra på mig också :) Det är nog faktiskt det jag är mest nöjd över, för jeansen jag pratar om satt inte ens bra på mig när jag köpte dom! men dom var på så pass mycket rea att jag ändå köpte dom och tänkte: sen, sen ska jag kunna ha dom. Och nu är den dagen här :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack, fast jag har en bit kvar tills jag är nöjd :) haha ja jag tycker det jag med! ^^ kram<3

    SvaraRadera
  4. Ja det är konstigt att man bara koncentrerar sig på maten, men vill man bli smal så måste man vara stark tills man uppnåt sitt mål. Sen är det nog mycket lättare att hålla sig borta från skräp även i sociala sammanhang. KÄMPA! Det vet jag att jag ska göra denna helgen!

    SvaraRadera
  5. Det gör jag med. Umgås knappt med någon längre..

    SvaraRadera