torsdag 4 augusti 2011

Bajs!

Typiskt, min fasta gick inget bra... Åkte till H:s stuga idag och hon bjöd på kaffe och Glass.. Jag ville inte ha glass för jag sa att min mage inte mår bra utav det, men hon sa att jag kan försöka iaf, vilket jag gjorde. Dock var den liten, en halv magnum ungefär, vanilj med chokladöverdrag... usch..
En vanlig magnum classic innehåller 260kcal, så jag antar den jag åt innehåller ungefär 150... fyfan.

De ville att jag skulle stanna kvar på mat, men jag vägrade, sa att jag inte får äta inom 2 timmar pga medecinen (vilket jag hellst inte ska) för då får jag kramper (lögn) Så jag blev precis hemkörd. Skönt.
Nu ska jag fortsätta att fokusera på fastan idag.

Hon sa även en kommentar som jag reagerad på när hon frågade hur mycket jag väger nu, jag svarade 55. Hon sa " Jasså så du väger såpass mycket ändå.."
Då blev jag illa till mods, jag är ett jävla fetto med andra ord.

3 kommentarer:

  1. Men åhh, vilken onödig kommentar! Rätt taskigt ju! Men tänk positivt. Det kan göra dig mer målmedveten och motiverad att gå ner ännu mer! :)

    SvaraRadera
  2. Det där var ju snällt sagt...

    Eller så menade hon att du ser smalare ut än att väga ''så mycket''. Man kan ju alltid hoppas på det:)

    SvaraRadera
  3. Nej fy vilken hemsk kommentar! Ta inte åt dig, du är inte tjock<3
    Jag hatar förresten när folk verkligen ska trycka i en onyttigheter, liksom varför? Om de vill göra det själva kan de väl göra det, men de behöver väl inte halvt tvinga oss andra som inte vill ha? XD

    SvaraRadera