måndag 15 augusti 2011

Mensvecka.

Jag minns knappt senast jag hade mens, var ett jäkla tag sen! Fick min mens idag iaf, fiifan. Så nu är jag svullen som en ballong och vågen är plus. Blir ingen vägning förens i slutet av veckan.
Varför skulle min mens komma just idag när jag hade planerat min "fastavecka" så fint... Haha
Dagens intag blev dock för mycket kcal eftersom jag åt en rejäl frukost på 190kcal. 2 knäckebröd med keso och tomat på, mamma hade lämnat ett paket knäcke till mig eftersom de inte äter sånt, och jag glömde kolla innehållsförteckningen... Bajs. Jaja. Skitsamma!

Kom precis hem från jobbet, idag orkar jag inte göra något pga mensvärk... Inte okej.
Ska storstäda lägenheten sen och kika igenom mina skafferin och slänga gammalt skräp.

Och hur gick det i helgen då lilla M?
INTE BRA. Så jävla pinsamt!
Tog laxering under torsdagen för att få ut skiten före jag skulle åka... Tror ni laxeringseffekten kom på morgonen före jag skulle åka en tre timmars lång resa?
Nej, så jag gick och undrade hela jäkla dagen när jag skulle gå på toa, såklart så kom effekten på kvällen... på en FIN resturang och jag sprang på toa 3 gånger under en timma... Han borde ha undrat vad jag är för jävla bajsmonster... haha
Sen bubblade magen resten av kvällen när vi hade filmkväll hos honom... Toan är precis jämte soffan typ. Jag slår vad om att han hörde mig sitta och skita ner hans toa... Fyfan haha.

Notis till mig själv: Ät aldrig laxering om du ska göra något speciellt dagen efter, för skitattacken kan komma närsom tydligen... xD

drömkropp, åh <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar