torsdag 18 augusti 2011

Populärt samtalsämne..

Fan, har inte kunnat skriva i bloggen under hela dagen för att den har cpat... irriterande.

Men iaf.. Jag jobbar i en butik, med flera andra butiker runtomkring, alla har kommenterat min viktnedgång, en tror att jag inte äter för annars skulle jag aldrig bli så "smal" enligt henne, chefen har börjat säga att jag ska gå upp i vikt (hon som senast påpekade att jag var en tjockis innan) Aldrig din jävla kärring =P
Idag när jag jobbade pratade jag med min kollega (som jag förövrigt har känt sen dagis) Hon sa att all personal från de andra butikerna har kommit till henne och frågat om mitt välmående, att hon ska hålla öga på mig osv...
KUL ATT HELA JÄVLA BYGGNADEN TYCKER OM ATT PRATA SÅ JÄVLA MYCKET OM MIG. NOT.
Jag hatar att bli pratad om bakom ryggen, de viskar och tasslar och är jävla skvallerkärringar. Hur jäkla svårt är det att inse att ALLA faktikst kan gå ner i vikt utan att få en jäkla ätstörning... Jaja, blir så trött.

2 kommentarer:

  1. svar: ja, det tycker jag med :) kram.

    SvaraRadera
  2. det där är så jävla typiskt, de snackar med din kollega men vågar inte säga ett ljud till dig fast de nu är "så oroliga" för ditt välmående. fnys. folk är fega veklingar som älskar att gotta sig i andra människors problem, påhittade eller verkliga. jag säger -fuck them! mår du bra så mår du bra och så är det med det. :)

    och tack såååå mycket!
    kram

    SvaraRadera