torsdag 11 augusti 2011

*do the happydance*

Ahhh!
Nästa vecka kommer bli så bra bra bra bra!! Kommer bara jobba halvdagar. Vilket innebär ingen lunchrast på jobbet, är hemma klockan 5, träffar vänner, tar en redbull eller kaffe eller något annat att dricka. Somnar fint vid 10 på kvällen = Ingen mat!
Utom frukost. Som kommer bestå av äggviteomelett med svamp, paprika, lite fetaost osv.. Eller en knäckemacka.
Nästa vecka går inte att bli bättre! Jag räknar att droppa till 50-51kg tom nästa söndag!

Det är så himla lätt för mig att undvika mat när man ger sig in på "fasta-dagar" och med koffeindrickor så kurrar aldrig magen, om det krisar i slutet av veckan så får det bli keso eller grönsaker.

Hur kan man längta så mycket efter att svälta sig själv? Helt sjukt i know, men så värt det!


Smal, fin, lätt, höftben, revben, nyckelben, fettfria lår, 50 kg
Är det inte så jävla bra att man kan faktist nå dit man vill?


Skinny Love <3

4 kommentarer:

  1. Åh härligt! Det kommer gå jättebra för dig! :D

    SvaraRadera
  2. Sv: CHIIIPS omg, har inte ätit chips på sjukt länge och jag hade kunnat vräka i mig typ tre påsar nu om jag fick haha... :( Usch jag hatar hets verkligen, som du skrev att om man bara kunde hålla sig och sen må bra istället! Får testa det där med att dricka vatten nästa gång jag känner för att hetsa :)

    SvaraRadera
  3. hej! tänkte bara länka till min nya blogg efetrsom du följde den gamla. ta hand om dig!

    SvaraRadera
  4. sv. Åhh, tack!! Glad jag blir!

    Wow, snart är du nere på 50 kg! Vad tror du händer sen? Ska du gå ner mer? <3

    SvaraRadera