lördag 20 augusti 2011

LOL

Fyfan, fan fan fan.
Tror inte ni att jag åt av de där jävla grejjerna som mamma la fram på soffbordet?
Hon ställde fram: Chips, Dipp, 200g Marabou, 3st Marabou dubbel nougat, En dummlepåse, Ostbågar, Tofefee ( eller vad det nu heter lol)...........

Jag åt: Tre fjärdedelar från chipspåsen, 3dl dipp, 150 marabou, 1,5 dubbelnougat, 4 tofefee(?) bitar.
(Hur får ens allt plats i magen lixåm?)

Vågen idag visade samma vikt jag gick upp förra helgen xD Alltså ALLT Jag har gått ner under hela veckan är upp igen........

Jag skulle ut nu om 1 timma, förfest med mina vänner och sedan krogen. Jag vägrar, min mage putar ut som FAN och jag känner mig inte bekväm i något samt jag vägrar stoppa i en enda jävla kalori i min mun förens på måndag.

Tog tre laxeringstabletter nu när jag kom hem. Så Imorgon åker allt skit ut.

Herregud. Skjut mig!

Lovar att skriva vikten i morgon ändå... Men stolt är jag inte :( Inte ett dugg....

Nu är jag bestämd som fan. Godis och chipsförbud börjar från och med NU.


3 kommentarer:

  1. Nej vad tråkigt! Det är ju så sjukt jobbigt att stå emot allt sånt där, jag hade aldrig heller klarat det. OSTBÅGAR omg nu blev jag svinsugen...
    Tänk bara på att det ju i alla fall inte är fett allt som du gått upp, du är snart nere igen :) Jag käkade som en gam för några dagar sen och gick seriöst upp typ tre kilo, men är redan av med över hälften på ett par dagar :)

    SvaraRadera
  2. Kan bara hålla med Hailie, det är snart borta igen! :) Kram<3

    SvaraRadera
  3. Vad äter du för laxeringsmedel?

    SvaraRadera