tisdag 2 augusti 2011

Kontroll

ÄNTLIGEN är jag i min lägenhet igen, inga gräddiga produkter, ingen skitmat, ingen pizza, inga feta såser och stora portioner som mina föräldrar tvingar i mig! FAN vad skönt.

Dagens intag än så länge har varit 1dl mini keso, jag ska INTE äta mer,

Det värsta med medecinen är att den ökar matlusten, då menar jag rejält, är inte hungrig, men sugen på mat konstant och har vart det i flera dagar trots att jag har ätit som en gris. Men nu ska jag övervinna den och allt annat.

Det känns så skönt att kunna göra och äta vad jag vill igen, goda sallader istället för feta grytor med ris tex.. Åh vad skönt :D

Jag har ångest över att jag har gått upp nu, oavsett om det är till 55 eller inte så mår jag dåligt över det nu. På söndag ska jag väga 53 igen, punkt slut. Känner fettet väller över...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar