tisdag 2 augusti 2011

Planering

Eftersom jag är väldigt skadad så kan jag inte gå och handla, fan vad bra för mig!
Denna veckan blir matintaget minimalt, jag bryr mig inte om hur jag kommer att må helt seriöst. För nu är jag arg :O haha, och fruktansvärd bestämd! Och eftersom jag redan mår dåligt pga medecinen så skadar det inte om jag mår ännu mer dåligt denna veckan. Vad snäll jag är mot mig själv :)
Jag har morötter i massor i kylskåpet. Så veckans intag får bli morötter tills de tar slut, kokta, med lite lätta smör och lite salt, gott! Älskar kokta morötter.
Min plan nu är att rasa fort fort, så jag kan börja äta "normalt" igen och hålla kvar vikten, en utmaning! Vi får se hur det går.

Här får ni en bra låt btw som jag har lyssnat sönder på i de senaste timmarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar