onsdag 3 augusti 2011

Te

Dricker te och funderar över dagens matplanering. Förövrigt så är detta teet helt gudomligt! Grapefrukt, vanilj och vinbärs te. MUMS.

Jag och vänner ska grilla idag, jag vet inte vad jag ska grilla än :S en sojakorv tar jag nog med, eller två för synes skull. 2st = 148kcal... får se. Ska försöka fasta under dagen iaf, lyckades bra igår med endast keson =)

Vågen visade iaf minus idag.. så nu väger jag 54,8.
Fortfarande inte okej att jag gick upp, varför gav jag inte maten till hundarna när jag var hos föräldrarna? Varför skulle de övervaka en.. Jaja, skitsamma, det går nog ganska fort att droppa till 53, 2 dagar till kanske.

5 kommentarer:

  1. Duktig du är! Grillad paprika och grönsaker samt tofu eller quorn är fantastiskt gott också! Tofu och qourn är ju nyttigt med! :)
    Gillar att smsa med dig förresten ;)
    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Grapefrukt, vanilj & vinbärs te lät riktigtriktigt gott!!

    SvaraRadera
  3. hej!
    nej jag steker äpplet (tar ett halvt) utan något fett och det går utmärkt. har på typ 6an (av 9) så rätt så varmt. de ska inte bli för mjuka. man känner på doften när de börjar bli klara. MUMS!

    jag tycker att du ska ta med dig ett spett med squash och paprika + en quornfilé eller korvarna du pratade om. då kan du äta spettet 8typ 20 kcal...) och en av korvarna + nån tugga på den andra så tror alla att du ätit mkt mer än du gjort. :P

    SvaraRadera
  4. Åh, det teet lät gott:)

    SvaraRadera
  5. sv. Ååååh, fetaost lät gott! Bra tips! :D

    SvaraRadera