söndag 21 augusti 2011

Fan

Jag har dåligt samvete nu. Mamma är min absolut närmaste och bästa människa i mitt liv. Hon vet ingenting om hur extrem min diet är.
Jag bor inte hemma längre och åker till mina föräldrar ganska ofta, mest för jag trivs där och har våra två hundar där borta. Varje besök slutar med mat, som ni vet.

Nu ringde mamma och ville att jag skulle komma dit för de ska laga middag.... Jag sa att jag vaknade nyss och orkade verkligen inte.
Jag kommer inte kunna fasta där eftersom det är middagstid, jag måste äta mat där borta.
Jag klarar det inte idag, ångesten kommer krypa. Men jag vill hem till dom, kan pilla bort det onyttiga och äta det nyttiga?
Gah hon lät så jävla besviken när jag sa att jag inte orkade, fan vilken kass dotter jag är! Förlåt mamma!

Kanske åker ändå... Haha vilket kasst inlägg detta blev :D

2 kommentarer:

  1. Du ska inte känna dig dum! Jag tycker det är så jobbigt att allt ska handla om mat, men du kanske kan äta lite lite grann och sen inte äta mer idag? Åk dit om du vill <3

    SvaraRadera
  2. Känner igen det där. Får alltid massa otacksamhetskänslor när jag tackar nej till något, men måste man så måste man... Puss.

    SvaraRadera