måndag 1 augusti 2011

Olycka

Hej, det var ett tag sedan! Jag har varit med om en ganska allvarlig olycka, klantarsel som jag är!
Så nu ligger jag här, inne på min ANDRA antibiotikakur under 3 veckor, hur lyckas man...
Maten går skit dessa dagar, eftersom jag vart hos mamma och pappa så har de rent ut sagt tryckt i mig allt som de kan hitta, och det är inga kalorisnåla produkter precis. Vågen visar hemska 55,5kg... +2,5kg.

Imorgon åker jag eventuellt hem till min lägenhet, då börjar vi om, jag mår dåligt av all mat de trycker i mig, vill inte bli tjock igen. Kan dock inte motionera på någon vecka, har numera kryckor, tjohoo.. not..

Men men, mår ändå inte för dåligt över vikten, 55kg var min första målvikt, och det är inte många kg kvar! Tom sista augusti ska vågen visa 50 !

3 kommentarer:

  1. usch vad jobbigt, hoppas du är frisk och kry snart!

    jo, jag undrar hur lång du är? idag har vi nämligen exakt samma vikt, 55,5 kg. :)

    SvaraRadera
  2. Jäklar, vad läskigt :(! Hoppas att du blir bra snart!

    SvaraRadera