söndag 21 augusti 2011

Alltså

Vadfan.

Jag åkte till mor & far, åt mat, jag åt mest grönsaker, en halv quornfileé och en liten potatis.
Kände mig relativt nöjd över intaget.

MEN.....

Mamma var så glad att jag kom så hon hade bakat kladdkaka och paj.
Jag kunde inte med och tacka nej. Varför ska alltid föräldrar trycka i en massa jävla skitsaker :S Allt handlar inte om fika..... Men ja, nu är magsäcken full igen.. Allså jag dör verkligen.. Av ren ångest så tog jag 3 laxeringstabletter ikväll igen. Fyfan.

Jag måste bli bättre på att tacka nej, det är nästa utmaning. Jag kommer inte göra mig besviken igen, jag kommer inte göra bloggen besviken igen! I promise!

Nu är jag trött på det här, hela jäkla veckan ska bestå utan soppa. Varför åkte jag dit.. Är riktigt arg på mig själv.
Men nu är det som sagt nog, denna ångesten är ingen liten ångest, jag kommer vara skitduktig i veckan. Är ledig onsdag och torsdag. Då ska jag försöka fasta också, dricka kaffe och cola light.

Suck... Hoppas eran helg gick betydligt bättre än min fettohelg <3

En ny vecka, nya tag :)


6 kommentarer:

  1. Min gick lika dåligt :( får bara bestämma sig och ikväll dricker jag laxerande och börjar om! Kämpa på nu när du är så nära din målvikt!

    SvaraRadera
  2. Sv: Okej, ja det tror jag faktiskt! Men börjar imorgon efter att jag lämnat blod och sen tänkte jag äta på fredag vid lunch :)

    SvaraRadera
  3. Hej! Nya adressen är flowerbabies.wordpress.com (Dålig fantasi? Hehe.)
    Var försiktig med laxeringen, det kan vara farligt.. Har jag hört någonstans, haha.
    Kram <3

    SvaraRadera
  4. Tack, är nöjd med det inköpet ! =)

    Förstår dig, är också dålig på att säga nej.
    Särskilt till mamma, man vill liksom inte göra henne besviken genom att tacka nej, när hon ändå lagt tid på att laga något särskilt... =(

    SvaraRadera
  5. Haha men köper man det receptfritt på Apoteket? Vad kostar det?

    SvaraRadera
  6. sv. Naaaw! Ja, lite tråkigt är det ju :( Ska försöka starta en ny blogg där jag är 100% anonym.. Är säkert bara paranoid egentligen haha, men lite läskigt är det ju! Man vet ju inte vilka som läser ens blogg :/ men kommer absolut fortsätta följa din blogg!! :) Ha det bäst!

    SvaraRadera