måndag 15 augusti 2011

Hmm

Det är en del som undrar om jag ska sluta gå ner i vikt när jag har nått 50kg.

Jag är inte nöjd, jag kommer inte bli nöjd om 3 kg har jag insett, fortfarande för mycket fett på kroppen. Funderar på att ta bort målvikten och fortsätta tills jag blir nöjd? Eller är det bättre att ha en gräns så det inte går för långt?

Mål so far:
På söndag ska jag se 50,x på vågen som morgonvikt. Jag ska hålla vikten under hela nästa vecka och se om jag trivs, vilket jag säkert inte kommer göra.... Nästa fredag, om 11 dagar har jag belönat mig med en fet jävla tattoo över hela armen ner till armbågen, har säkert skrivit det i bloggen förut men fan vad jag längtar!
Varit planerad i flera år, haft det i tankarna det senaste året " när jag väger 50 ska jag tatuera mig igen" Nu är jag snart nere på det målet, och jag klarade det!

Men ja... Tror inte jag kommer att vara nöjd vid 50kg. Är 172 lång och min drömkropp stannar verkligen inte nu!
Lång, smal och slank, åh...

1 kommentar:

  1. Var försiktig med hur mycket du går ner bara! Det är skadligt att väga mindre än 50 kg på dina 172 cm! Tänk på det <3

    SvaraRadera