onsdag 11 januari 2012

Komplimang

I Lördags när jag var ute så var några tjejkompisar här först och förfestade, en utav dom gav mig en redig komplimang.
- "M, du har blivit så sjuuukt fin nu, så himla glad för din skull nu när du har lyckats gå ner"

Jag blev väldigt glad av att höra det och kom att tänka på att ingen annan i min omgivning har gett mig en "komplimang" för min viktnedgång, de har mest sagt saker som "Men gud vad du har gått ner,,, gå inte ner mer nu...!" "Oj vad smal du har blivit" "Äter du inte längre?"

Är det samma med er? Att ni inte få komplimanger för att ni har gått ner, utan mer får tillsägelser för att ni har just gått ner?

2 kommentarer:

  1. Jag får också höra av mina närmsta vänner och speciellt släkt att "nu får du inte gå ner nå mer, du försvinner ju". Men av pojkvännen och två kompisar får jag höra hur duktig jag är som har gått ner så mycket :)

    SvaraRadera
  2. Min polare säger att jag har har gått ner mycket, men min pojkvän tycker att jag har fått en fin kropp nu, och det är ju det som betyder:)

    SvaraRadera