torsdag 19 januari 2012

19 Januari

Godmorgon, åt precis frukost, samma som igår.
Gårdagen gick ok, åt en bakad potatis samt frukosten under hela dagen..
Idag blir det lite värre, ska iväg och fika nu med killen och hans vänner, bläh.
Jag har för övrigt ett superbra tips som funkar för mig!
- Har hängt upp en spegel mittemot långsidan av min säng, så det första jag ser varje morgon när jag vaknar är mig själv, samt det sista jag ser varje kväll jag ska sova. Jag brukar sitta i sängen och kolla på mig själv i spegeln, dra och klämma, ställa mig upp, vända mig om och granska..
Detta gör jag varje gång jag får ett söt eller hetssug haha. Låter knasigt men för mig så tar det bort suget! Och ger mig mer motivation.

1 kommentar:

  1. jag har oxå en helfigurspegel på mitt rum! men till skillnad från dig är man ju en tjock jävel så jag typ TAPPAR motivationen när jag kollar mig i den :S men kanske om jag börjar gå ner och ser liite framgång, så kan det nog peppa..

    SvaraRadera