måndag 9 januari 2012

9 januari

Åh ni är så himla fina och ger alltid ett leende på mina läppar!
Jag har bestämt mig för att köra stenhårt nu igen, jag tror att jag har hetsat osv pga av magen blev van vid mycket mat under julhelgerna, och därför har både sötsug och matsug kommit tillbaka..

Men nu kör jag igen, har köpt massa olika varma koppen soppor som jag tänkte börja äta (dricka?). Få bort alla extra kilon jag har lagt på mig och ner till minst 47 iaf, och sedan börja med mer riktig mat och då hålla vikten och få bort hets och allt annat jobbigt.

Detta är inte lätt, men vem fan sa att det skulle vara det. Ska ta mig till badhuset i veckan och simma, om det är något för mig kommer jag att fortsätta att simma och köpa gymkort där eftersom de även har gym!

Nu blir det neråt iaf. Pepp!

Kan lika gärna skriva att jag inte mår dåligt psykiskt pga "maten" utan är problem som suttit i länge, mycket har hänt och det är mycket jag inte vill vara med om och önskar att saker och ting vore annorlunda.

Nu ska jag läsa era bloggar och sedan  hoppa in i duschen och göra mig vrålfräsch med ansiktsmask och gröna naglar!

Ps. Kom på en sak, dags att fixa kroppen inför beach 2012, dör. Ds.

1 kommentar: