fredag 27 januari 2012

27 Januari

Whey, jag vann flertal bud på märkessmycken på tradera, bland annat pilgrim, Dyrberg Kern. Glad tjej!

Nu sitter jag och äter frukost (två knäckebröd med en ostskiva och tomatskivor, samt kaffe), ska strax iväg och handla mat, vet inte riktigt vad jag ska handla än eftersom det brukar sluta med att jag öppnar något och äter en gång och sedan måste jag slänga för jag inte äter mer just utav den varan. Det är icke ekonomiskt, hmm.
Blir nog en del konserver iaf, linser, kikärtor, bönor osv...

Någon som vet vilken som är den mest kalorisnåla muslin?

5 kommentarer:

  1. Jag läste någonstans att den nyttigaste muslin man kan köpa är att göra en själv. då slipper man onödigt socker osv... men finns säkert något som är nyttigt nog att köpa, vet dock inte vilket :/

    SvaraRadera
  2. Det finns ju så att man kan göra själv på lösvikt. Kolla det. Då kan du ju samtidigt göra den jätte god
    Sv: Ja jag brukar också dricka en del men i mitt faöö är det för att jag förlorar en del vätska då och dricker mycket för att inte svimma och bli lurad av vätskevikten jag förlorar sen. 10 st är inte så mkt som det låter som, jag har missbrukat det så länge och ofta så min kropp har liksom vant sig. Jag måste verkligen lägga av.

    SvaraRadera
  3. Mäh, typiskt! Jag är också 22, men bor i Västerbotten...men ja, hör bara av dig om du har vägarna förbi, haha :)

    Åh, jag älskar öl också!! Fick ett tips; http://www.spendrups.se/lib/ProductViewDetails.aspx?id=66&ProductId=643
    Ska testa snarast!

    SvaraRadera
  4. Har precis samma problem, köper nått,äter en gång av de och sen tar de bara plats i skåpet...

    SvaraRadera
  5. Din viktresa är så jävla amazing. Blir alltid peppad när jag ser den!

    SvaraRadera