fredag 20 januari 2012

20 Januari

Godmorgon, har precis fått i mig frukost och ska strax hoppa in i duschen.
Intag: 2 knäckebröd med ost och tomat

Härligt väder! Blir att ta en snabb promenad till jobbet istället för buss, skönt, så jäkla gött att våren närmar sig! Snart kan jag börja springa igen, wohoo!
Det kan iofs börja snöa snart, men jag verkar vara den enda som är glad att vi INTE haft någon kvarliggande snö denna vintern?

Fick höra av min kollega igår att chefen kommenterat hennes kropp senast i förrgår. (Ni vet hon som slänger taskiga kommentarer, bland annat att jag såg gravid ut, var för tjock, är för smal osv...)
Hon frågade henne om hon hade gått upp i vikt eller om det var jeansen som gjorde att hon såg större ut..
Seriöst.. Är så sjukt trött på den jäkla idiot till chef.

2 kommentarer: