onsdag 25 januari 2012

Fyfän.

Obs, varning för ett extremt meningslöst och tråkigt inlägg.

Okej såhär ligger det till, jag är inne i en extremt dålig svacka just nu som jag inte är stolt över, jag förstör mig själv, jag dränker mig i alkohol och skräpmat =viktuppgång. Jag har det stökigt i lägenheten, jag orkar inte duscha (HAHA fresch) jag kastar bort mitt liv.
Från och med nu, idag. Ska jag skaffa tillbaka kontrollen, förlora mina överskottskilon jag gått upp de senaste dagarna, gå ner mer. Nästa vecka ska jag börja simma samt springa om snön försvinner.
Ta tag i mig själv och endast dränka sorgerna i alkohol på HELGER.

Jag är så ensam, har ingen människa i min närhet jag kan prata med, mina vänner är endast ytlig vänskap och ingen verkar vilja finnas i mitt liv. utom två, ena bor lååångt bort och den andra ska plugga utomlands... Wheey ,fyfan för mig. 
Dags att försöka skaffa nya tjejkompisar iaf, vill hitta på saker, ut och resa tex! Men inte så lätt att resa när man inte har någon som vill följa med HAHA. Fyfan vad sorglig jag är.....
Jag vet egentligen inte varför det har blivit som det har blivit, har alltid kännt mig annorlunda jämfört med andra tjejer, det är kanske därför tjejer inte tycker om mig speciellt mycket?
Jag är inte menad till att existera på denna planet.

4 kommentarer:

  1. Jag vet hur det känns, så spendera jag hela min helg. Drack en massa vin och åt bara pizza och skit. Hoppas du mår bättre snart! <3

    Sv: Ne, precis! För mig handlar det inte om att peppa varandra ner i nåt träsk utan istället nå sitt mål och stötta andra i vad dom vill. Om dom inte gillar det jag skriver, läs inte då!

    SvaraRadera
  2. Vilken stad/del av landet bor du & hur gammal är du? Jag behöver också kompisar, haha :)

    SvaraRadera
  3. Åh om du vill resa och inte ha någon att åka med borde du åka till Israel till en kibbutz, gå in på svekiv.se och kolla. Då åker du själv med den organisationen och så bor du med en massa andra volontärer som alla kommer själv också och som kommer bli dina goda nära vänner för livet, tro mig! Jag åkte på kibbutz när jag var 19 (för 6 år sedan), skulle stannat 2 månader men stannade 8 månader för det var så JÄVLA underbart. När du ansöker så ber du om att få hamna på en kibbutz med många volontärer, det är viktigast, då kommer du få ett minne för livet. Ett plus är att man bara betalar resan dit, man jobbar på kibbutzen och får mat och boende gratis och spenderar inga pengar under tiden. Kolla upp det, googla Svekiv och googla 'volontärresor kibbutz'. Jag var på kibbutz Bar'am (den kan du också googla) och det stället är paradiset på jorden. Kram

    SvaraRadera
  4. JAG VILL UT OCH RESA MED DIG! <3

    SvaraRadera